НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
ПЛАН РОБОТИ
ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО - МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
на 2019 – 2020 н.р.
Серпень 2019
1. Вступ.
Аналіз роботи ШМО вчителів предметів природничо - математичного циклу за
2018-2019н.р ( керівник м/о)
2. Про затвердження плану та структури
методичної роботи МО вчителів природничо – математичного циклу на 2019-2020н.р.
3. Вивчення особливостей
викладання предметів природничого - математичного циклу у 2019/2020 н.р.:
- Вивчення нових програм, змін до діючих
програм, врахування їх при плануванні уроків;
- Концепція
впровадження засад НУШ;
-науково-методичний супровід викладання
предметів циклу за новими програмами відповідно до вимог Державного стандарту
повної загальної середньої освіти;
- методичні рекомендації МОНу щодо викладання
природничо - математичних дисциплін на 2019-2020н.р.;
4. Затвердження календарних планів учителів
на 2019/2020н.р. (голова м/о)
Вересень 2019
1. Результати
ДПА та ЗНО у 2018/2019 н.р.
. Аналіз результатів, організація підготовки учнів, поради учителям, учням,
батькам. Завдання членам методичного об’єднання на 2019-2020 навчальний рік.
2. Організація та проведення діагностичних контрольних робіт з предметів
природничо - математичного циклу у 5, 9, 10класах
3. Робота вчителів МО щодо організації роботи з
обдарованими дітьми (підготовка учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з
базових дисциплін, інших творчих конкурсах). (Вчителі-предметники)
4.Про атестацію вчителів природничо - математичного циклу у2019-2020н.р.
5. Сертифікація вчителів (голова м/о)
6.Іформаційно-методична панорама. Огляд новинок наукової та методичної
літератури.( члени ШМО)
Листопад 2019
1. Круглий стіл
-
Компетентнісний потенціал навчального
предмета.(вчителі-предметники)
-
-
Наскрізні змістові лінії як засади до створення цілісної картини світу:
методика реалізації. (вчителі-предметники)
2. Інклюзивна освіта Творча лабораторія
вчителя.
3. Інноваційні технології навчання у
сучасній школі .
4.
Реалізація
діяльнісного підходу до навчання хімії через використання дистанційних
технологій.
5. Про результати проведення олімпіад .
6. Актуальні питання підготовки до ЗНО.
Січень 2020
1. Ярмарок педагогічних ідей
- Особливості
методики уроків із застосуванням компетентністного підходу .
- Співвідношення між
ключовими і предметними компетентностями, що реалізуються в шкільному курсі
інформатики
2. З досвіду роботи
- Профорієнтаційна робота на уроках природничо
- математичного циклу(члени ШМО)
- Реалізація наскрізної змістової лінії
«Підприємливість та фінансова грамотність» на уроках математики
3. Попереднє обговорення ходу атестації
педагогів-членів ШМО.
4. Про результати проведення ІІ етапу олімпіад, інтернет-олімпіад,
конкурсів.
5. Розробка
плану заходів предметних тижнів.
6. Іформаційно-методична панорама. Огляд новинок
наукової та методичної літератури.
Квітень 2020
1. Методична сесія
- Використання технічних засобів навчання на уроках фізики;
- Інтернет -життя сучасної свідомої особистості.
2. Затвердження завдань для проведення ДПА у 2019-2020 н.р.
3.Моніторинг професійного й творчого рівня педагога, його вплив на розвиток особистості учня, рівень навчання, результативність курсової перепідготовки.
4. Про порядок закінчення 2019/2020н.р.
Червень 2020
1.Засідання професійного клубу
Про підсумки виконання навчальних планів та програм за 2019/2020н.р.
2. Про підсумки роботи МО вчителів за період 2019/2020н.р.
3. Затвердження науково-методичної теми, над якою працюватиме МО протягом 2020/2021н.р.
Обговорення перспективних завдань роботи МО, пропозицій щодо планування роботи з самоосвіти членів МО .
Серпень 2020
1. Вступ. Аналіз роботи ШМО
вчителів предметів природничо - математичного циклу за 2020-2021н.р.
Корегування планів роботи на
2020/2021 навчальний рік. ( керівник м/о)
2. Підсумки роботи під час
карантину з елементами дистанційного навчання.(керівник м/о).
3. Ознайомлення з ефективними
формами роботи під час навчання дистанційно.(вчителі м/о).
4. Вивчення особливостей викладання предметів
природничо - математичного циклу у 2020/2021 навч.р. Вивчення нових програм, змін до діючих
програм, врахування їх при плануванні уроків.
5. Погодження календарно- тематичних планів з
предметів природничо-математичного циклу.
6. Затвердження плану заходів, які проводитимуться в школі до року математики.
Жовтень 2020
1. Результати ЗНО у 2019/2020 н.р. . Аналіз результатів, організація підготовки учнів, поради учителям, учням, батькам. Завдання членам методичного об’єднання на 2020-2021 навчальний рік.(керівник м/о)
2. Обговорення та затвердження завдань шкільних олімпіад з предметів природничо-математичного цикл(вчителі м/о).
3. Інноваційні технології навчання у сучасній школі(члени м/о).
4. Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів природничо-математичного циклу через використання дистанційних технологій.(члени м/о)
5. Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня. Особливості викладання навчальних предметів в 5 класі(психолог).
Січень 2021
1. Впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних зв’язків), як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти(члени м/о).
2. Практичне заняття з педагогами на тему: «Банк інновацій»(керівник м/о).
3. Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад, учнівських конкурсів(керівник м/о).
4. Роль предметів природничо-математичного циклу в становленні особистості учня(члени м/о).
5. Актуальні питання підготовки до ЗНО(керівник м/о).
Березень 2021
1. Формування в здобувачів освіти навиків самостійного пошуку інформації під час викладання предметів природничо-математичного циклу(члени м/о).
2. Атестація вчителів природничо-математичного циклу 2020/2021(керівник м/о).
3. Проведення навчальних екскурсій – важлива складова у викладанні предметів природничо-математичного циклу(члени м/о).
4. Про особливості проведення навчальних проектів з фізики(члени м/о).
5. Розробка плану заходів предметних тижнів(члени м/о).
6. Іформаційно-методична панорама. Огляд новинок наукової та методичної літератури(члени м/о).
Травень 2021
1. Аналіз виконання навчальних програм членами шкільного методичного об´єднання(керівник м/о).
2. Затвердження завдань для проведення ДПА у 2019-2020 н.р.(члени м/о).
3. Звіт вчителів ШМО природничо-математичного циклу про самоосвітню діяльність за рік (друкування, участь у професійних конкурсах, робота з обдарованими учнями)(члени м/о).
4. Вироблення рекомендацій до плану роботи МО природничо-математичного циклу на наступний навчальний рік(члени м/о).
5. Творча майстерня вчителя «Наступність у роботі початкової і середньої ланки навчання» (з досвіду роботи)(члени м/о).
Про порядок закінчення 2020/2021н.р.(керівник м/о).
Немає коментарів:
Дописати коментар